Kam skirta: pardavimo vadybininkams ir vadovams, parduodantiems prekes, paslaugas ar projektus, kai pardavimo procesas reikalauja sistemingo santykių su klientu vystymo. Sprendimo priėmimui neužtenka vieno susitikimo su klientu, pardavimo procesas reikalauja tiek strateginio mąstymo tiek stiprių derybinių įgūdžių.
Tikslas: suteikti aiškų supratimą apie tai, kas yra „didelių“ pardavimų specifika ir suteikti praktinius įrankius, leidžiančius užtikrinti sėkmingą santykių su klientais vystymą ir didesnį sėkmingų derybų skaičių.
Taikomi metodai: efektyvaus elgesio algoritmų pateikimas, S.A.T. metodas, demonstracijos, grupinės ir individualios užduotys audio pratybos bei grįžtamasis ryšys – 30% teorijos, 70% praktikos.
Programa:
- Kaip padidinti kompanijos pardavimo rezultatus +110%.
- Kuo skiriasi Genealūs vadybininkai nuo vidutinių?
- Tobulėjimas tikslų pagalba.
- Proaktyvaus požiūrio į rezultato siekimą ugdymas.
- Vidiniai stabdžiai: kas mums trukdo pasiekti išskirtinių rezultatų?
- Sėkmės formulė: kaip pasiekti išskirtinių rezultatų darbe ir gyvenime.
- „Alpinistai“, „Turistai“ ir „Nevykėliai“.
- Kurso dalyvių pardavimo įgūdžių įvertinimas pagal objektyvius kriterijus.
- Mitai, susiję su pardavimais.
- Pardavimo proceso struktūra.
- Susitikimo “pardavimas” telefonu. (audio pratybos, algoritmas).
- Ar svarbus pirmas įspūdis “Dideliuose” pardavimuose.
- SPAN-SI modelis – raktas į sėkmę “Dideliuose” pardavimuose.
- Ar iš tiesų poreikių išsiaiškinimas – geriausias būdas pardavinėti?
- Kaip klientai priima sprendimus didelės konkurencijos rinkoje?
- Darbas su prieštaravimais: ar iš tiesų kliento prieštaravimai padeda pardavinėti?
- Kaip išlaikyti iniciatyvą viso pokalbio eigoje?
- Kodėl klientų “spaudimas” “Dideliuose” pardavimuose duoda neigiamą efektą, kokios alternatyvos?
- Kaip vystyti santykius su klientais, o ne juos palaikyti?
- Greičiausias būdas įvaldyti naujus įgūdžius – neskubėti: individuali tobulinimosi programa.