Mokymo metodai: teorija, pokalbio algoritmų pateikimas, pokalbio pratybos ir individualus grįžtamasis ryšys, demonstracijos, audio pratybos, diskusijos, grupinės ir individualios užduotys.
Programa:
- Kas yra efektyvus telefoninis pokalbis.
- “Šaltų” telefoninių pokalbių strategija ir taktika.
- Kaip išsiugdyti atsparumą “šaltiems” telefoniniams skambučiams.
- Proaktyvumas – esminis sėkmingo pardavėjo bruožas.
- Seminaro dalyvių pardavimo įgūdžių įvertinimas pagal objektyvius elgesio indikatorius.
- Įtaigaus telefoninio pokalbio struktūra.
- Pasiruošimas telefoniniam pokalbiui su klientu.
- Kokią informaciją yra būtina surinkti ir panaudoti.
- Pokalbio pradžia – kaip sukelti kliento susidomėjimą per 30 s.
- Kaip suaktualinti kliento poreikį mūsų siūlomiems privalumams: S-P-S modelis.
- Kaip paskirti susitikimą, nuo kurio klientas negalėtų atsisakyti?
- Kaip išlaikyti kliento susidomėjimą iki paskutinio žodžio.
- Pozityvus pokalbio užbaigimas.
- Kaip nugalėti “telefoninį stresą”.