Efektyvus telefoninis pokalbis

Mokymo metodai: teorija, pokalbio algoritmų pateikimas, pokalbio pratybos ir individualus grįžtamasis ryšys, demonstracijos, audio pratybos, diskusijos, grupinės ir individualios užduotys.

Programa:

  1. Kas yra efektyvus telefoninis pokalbis.
  2. “Šaltų” telefoninių pokalbių strategija ir taktika.
  3. Kaip išsiugdyti atsparumą “šaltiems” telefoniniams skambučiams.
  4. Proaktyvumas – esminis sėkmingo pardavėjo bruožas.
  5. Seminaro dalyvių pardavimo įgūdžių įvertinimas pagal objektyvius elgesio indikatorius.
  6. Įtaigaus telefoninio pokalbio struktūra.
  7. Pasiruošimas telefoniniam pokalbiui su klientu.
  8. Kokią informaciją yra būtina surinkti ir panaudoti.
  9. Pokalbio pradžia – kaip sukelti kliento susidomėjimą per 30 s.
  10. Kaip suaktualinti kliento poreikį mūsų siūlomiems privalumams: S-P-S modelis.
  11. Kaip paskirti susitikimą, nuo kurio klientas negalėtų atsisakyti?
  12. Kaip išlaikyti kliento susidomėjimą iki paskutinio žodžio.
  13. Pozityvus pokalbio užbaigimas.
  14. Kaip nugalėti “telefoninį stresą”.