„Greiti“ pardavimai: baziniai įgūdžiai

Tikslas: suteikti aiškų supratimą apie tai, kas yra greiti pardavimai ir suteikti įrankius, leidžiančius užtikrinti sėkmingą bendradarbiavimą su klientais.

Kam skirta: darbuotojams, kuriems kiekvieną dieną tenka susidurti su daug problemų, reikalaujančių sėkmingų sprendimų.

Taikomi metodai: SAT metodas, demonstracijos, grupinės ir individualios užduotys – 20% teorijos, 80% praktikos.

Programa:

  1. Kaip padidinti pardavimus kompanijoje?
  2. Nuo ko priklauso pardavimų rezultatai?
  3. Kaip greitai įsisavinti pardavimo įgūdžius?
  4. Kas yra pardavimas?
  5. Mitai, iliuzijos, susijusios su pardavimais.
  6. Ilgalaikiai tikslai, proaktyvumas, atsakomybė, motyvacija.
  7. Sėkmingo bendradarbiavimo technologija.
  8. Profesinių įgūdžių įvertinimas.
  9. SPS modelis.
  10. Pardavimas telefoninio pokalbio metu.
  11. Efektyvaus vizito struktūra.
    ¨ pasiruošimas vizitui;
    ¨ “savęs” pardavimas;
    ¨ poreikio sužadinimas;
    ¨ sprendimų pasiūlymas;
    ¨ prieštaravimų pavertimas argumentais;
    ¨ susitarimo pasiekimas;
    ¨ pakartotinų pirkimų užtikrinimas.
  12. Kaip efektyviai tobulinti savo įgūdžius, savęs coaching‘as.