Tikslas: suteikti aiškų supratimą apie tai, kas yra greiti pardavimai ir suteikti įrankius, leidžiančius užtikrinti sėkmingą bendradarbiavimą su klientais.
Kam skirta: darbuotojams, kuriems kiekvieną dieną tenka susidurti su daug problemų, reikalaujančių sėkmingų sprendimų.
Taikomi metodai: SAT metodas, demonstracijos, grupinės ir individualios užduotys – 20% teorijos, 80% praktikos.
Programa:
- Kaip padidinti pardavimus kompanijoje?
- Nuo ko priklauso pardavimų rezultatai?
- Kaip greitai įsisavinti pardavimo įgūdžius?
- Kas yra pardavimas?
- Mitai, iliuzijos, susijusios su pardavimais.
- Ilgalaikiai tikslai, proaktyvumas, atsakomybė, motyvacija.
- Sėkmingo bendradarbiavimo technologija.
- Profesinių įgūdžių įvertinimas.
- SPS modelis.
- Pardavimas telefoninio pokalbio metu.
- Efektyvaus vizito struktūra.
¨ pasiruošimas vizitui;
¨ “savęs” pardavimas;
¨ poreikio sužadinimas;
¨ sprendimų pasiūlymas;
¨ prieštaravimų pavertimas argumentais;
¨ susitarimo pasiekimas;
¨ pakartotinų pirkimų užtikrinimas. - Kaip efektyviai tobulinti savo įgūdžius, savęs coaching‘as.