Seminarai

Siūlau įvairius specializuotus seminarus, pritaikytus skirtingiems įmonių poreikiams. Nesvarbu, ar jums reikia įkvepimo, komandos stiprinimo ar naujų žinių, aš tikiu, jog turiu tinkamą sprendimą Jums. Seminarai yra dinamiški, interaktyvūs ir pritaikomi pagal Jūsų pageidavimus.

7+

Metų patirtis

750+

Patenkintų klientų

12

Pravestų seminarų

Seminarų temos

Trukmė: 2 valandos

Tikslas: suteikti žinių, kaip galima apginti save ir savo šeimą, panaudojant žmogaus įgimtus savigynos refleksus.

Metodai: pamokančios istorijos iš nukentėjusių ir užpuolikų gyvenimo, patirties pasidalijimas, diskusijos.

Turinys

  1. Kaip įgauti pasitikėjimo savimi?
  2. Saugios mąstysenos principai.
  3. Kaip išvengti užpuolimo?

Rezultatai: dalyviai sužino daugiau metodų, kaip galima įgauti pasitikėjimo savimi, išvengti susidūrimo su užpuolikais, apsaugoti savo asmeninius daiktus.

Seminarą veda: Jordanas Poškaitis – rytų kovos meistras, turintis ilgalaikę trenerio patirtį, Lietuvos, Europos ir Pasaulio kovos menų čempionatų nugalėtojas.

Tikslas: suteikti aiškų supratimą apie tai, kas yra greiti pardavimai ir suteikti įrankius, leidžiančius užtikrinti sėkmingą bendradarbiavimą su klientais.

Kam skirta: darbuotojams, kuriems kiekvieną dieną tenka susidurti su daug problemų, reikalaujančių sėkmingų sprendimų.

Taikomi metodai: SAT metodas, demonstracijos, grupinės ir individualios užduotys – 20% teorijos, 80% praktikos.

Programa:

  1. Kaip padidinti pardavimus kompanijoje?
  2. Nuo ko priklauso pardavimų rezultatai?
  3. Kaip greitai įsisavinti pardavimo įgūdžius?
  4. Kas yra pardavimas?
  5. Mitai, iliuzijos, susijusios su pardavimais.
  6. Ilgalaikiai tikslai, proaktyvumas, atsakomybė, motyvacija.
  7. Sėkmingo bendradarbiavimo technologija.
  8. Profesinių įgūdžių įvertinimas.
  9. SPS modelis.
  10. Pardavimas telefoninio pokalbio metu.
  11. Efektyvaus vizito struktūra.
    ¨ pasiruošimas vizitui;
    ¨ “savęs” pardavimas;
    ¨ poreikio sužadinimas;
    ¨ sprendimų pasiūlymas;
    ¨ prieštaravimų pavertimas argumentais;
    ¨ susitarimo pasiekimas;
    ¨ pakartotinų pirkimų užtikrinimas.
  12. Kaip efektyviai tobulinti savo įgūdžius, savęs coaching‘as.

Tikslas: Suteikti aiškų supratimą apie tai, kas yra dideli ir greiti pardavimai ir suteikti įrankius, leidžiančius užtikrinti sėkmingą bendradarbiavimą su klientais.


Skirta: Darbuotojams, kuriems tenka susidurti su daug problemų, reikalaujančių sėkmingų sprendimų.


Taikomi metodai: SAT metodas, demonstracijos, grupinės ir individualios užduotys audio, video pratybos, bei grįštamasis ryšys 30% teorijos, 70% praktikos.

PROGRAMA – 8val.

1. Kas yra pardavimas?

2. Rytų kovos menų filosofijos pritaikymas pardavimuose.

3. Kaip padidinti pardavimus?

4. Kuo skiriasi pardavėjai lyderiai nuo vidutiniokų?

5. Mitai, iliuzijos apie pardavimus.

6. Sėkmingo bendradarbiavimo technologija.

7. Profesinių įgūdžių įvertinimas.

8. Didelių ir greitų pardavimų panašumai ir skirtumai.

9. Pardavimas telefoninio pokalbio metu.

10. Efektyvaus vizito struktūra.

11. NLP nauda pardavime.

12. Kaip efektyviai tobulinti savo įgūdžius?

Skirta: visiems žmonėms nepriklausomai nuo lyties darbo patirties ar pareigų.

Tikslas: Paskatini žmones pažiūrėti į gyvenimą ir jo rezultatus naujomis akimis, prisiimti daugiau atsakomybės, padidinti motyvaciją siekti didesnių tikslų, nenuleisti rankų įveikiant kliūtis. Padidinti pasitikėjimą savimi, baimės nugalėjimą šiais pokyčių laikais.

Metodai: motyvaciniai pasisakymai, dalijimasis asmenine patirtimi, sėkmingų žmonių elgesio modelių analizė, diskusijos.

Programa:

  1. Ar verta tikėti likimu?
  2. Sėkmingų žmonių skiriamieji bruožai
  3. LIPK modelis, padedantis įveikti kliūtis
  4. Kovos menų filosofijos pritaikomumas gyveime ar versle
  5. Kaip savo darbą paversti malonumu?
  6. Gyvenimo ir darbo balansas
  7. Kliūtys, trukdančios pasiekti sėkmę!
  8. Nuolatinis tobulėjimas
  9. Asmeninis veiksmų planas.

 

Rezultatai: padidėjusi dalyvių motyvacija, pasiryžimas siekti ambicingų tikslų, didesnis pasitikėjimas savimi, atsakingesnis požiūris į darbą, geresnis bendravimas su kolegomis.

Skirta: aukščiausio lygio vadovams, kurie kelia savo darbuotojams ambicingus tikslus ir siekia, kad jie prisiimtų atsakomybę už savo rezultatus.

Tikslas: išmokyti vadovus sužadinti žmonėse norą siekti ambicingesnių tikslų, prisiimti pilną atsakomybę už savo darbo rezultatus. Sustiprinti savo įtaka aplinkai ir suteikti instrumentus, padedančius dar efektyviau vadovauti žmonėms.

Mokymo metodai: genealių pasaulio lyderių modeliavimas, nuostatų analizė, kognityvinės technikos.

Programa:

  1. Kas tai yra Lyderiavimas?
  2. Mitai susiję su Lyderiavimu.
  3. Teisingas požiūris į Lyderiavimą.
  4. Proaktyvumas-Lyderiavimo pagrindas.
  5. Strateginis Lyderio mąstymas.
  6. Mokėjimas suformuoti nugalėtojų komandą.
  7. Kaip įkvėpti žmones siekti ambicingų tikslų?
  8. Sugebėjimas paskatinti žmones prisiimti atsakomybę.
  9. “Alpinizmo” kultūros įdiegimas įmonėje.
  10. Lyderis ir gyvenimo iššūkiai.

Rezultatai: Vadovas išmoksta sužadinti žmonėse norą siekti ambicingesnių tikslų, prisiimti pilną atsakomybę už savo darbo rezultatus. Sustiprina savo įtaką aplinkai ir įgauna instrumentus, padedančius dar efektyviau vadovauti žmonėms.

Trukmė: 8 valandos

Tikslas: suteikti žinių, kaip galima apginti save ir savo šeimą, panaudojant žmogaus įgimtus savigynos refleksus.

Metodai: pamokančios istorijos iš nukentėjusiųjų ir užpuolikų gyvenimo, praktiniai užsiėmimai pritaikant SAT metodą (situacinis mokymo metodas), patirties pasidalijimas, diskusijos.

Turinys

  1. Kaip nugalėti baimę, skausmą ir įgauti pasitikėjimo.
  2. Savigyna pagal „Unikos“ sistemą.
  3. Savigyna panaudojant aplinką ir asmeninius daiktus.
  4. Asmeninis veiksmų planas.

Rezultatai: po seminaro dalyviai sužino, kaip galima nugalėti baimę ekstremaliose situacijose, įgauna pasitikėjimo savimi, praktiškai gali pademonstruoti savigynos veiksmus, sužino metodus, kaip išvengti konflikto ir nepatekti į nepageidaujamas situacijas.

„UNIKOS“ – speciali kovinė savigynos sistema, nereikalaujanti specialaus fizinio pasiruošimo.

Seminarą veda: Jordanas Poškaitis – rytų kovos meistras, turintis ilgalaikę trenerio patirtį, Lietuvos, Europos ir Pasaulio kovos menų čempionatų nugalėtojas.

Žmonių skaičius grupėje ne daugiau 20.

Kam skirta: pardavimo vadybininkams ir vadovams, parduodantiems prekes, paslaugas ar projektus, kai pardavimo procesas reikalauja sistemingo santykių su klientu vystymo. Sprendimo priėmimui neužtenka vieno susitikimo su klientu, pardavimo procesas reikalauja tiek strateginio mąstymo tiek stiprių derybinių įgūdžių.

Tikslas: suteikti aiškų supratimą apie tai, kas yra „didelių“ pardavimų specifika ir suteikti praktinius įrankius, leidžiančius užtikrinti sėkmingą santykių su klientais vystymą ir didesnį sėkmingų derybų skaičių.

Taikomi metodai: efektyvaus elgesio algoritmų pateikimas, S.A.T. metodas, demonstracijos, grupinės ir individualios užduotys audio pratybos bei grįžtamasis ryšys – 30% teorijos, 70% praktikos.


Programa:

  1. Kaip padidinti kompanijos pardavimo rezultatus +110%.
  2. Kuo skiriasi Genealūs vadybininkai nuo vidutinių?
  3. Tobulėjimas tikslų pagalba.
  4. Proaktyvaus požiūrio į rezultato siekimą ugdymas.
  5. Vidiniai stabdžiai: kas mums trukdo pasiekti išskirtinių rezultatų?
  6. Sėkmės formulė: kaip pasiekti išskirtinių rezultatų darbe ir gyvenime.
  7. „Alpinistai“, „Turistai“ ir „Nevykėliai“.
  8. Kurso dalyvių pardavimo įgūdžių įvertinimas pagal objektyvius kriterijus.
  9. Mitai, susiję su pardavimais.
  10. Pardavimo proceso struktūra.
  11. Susitikimo “pardavimas” telefonu. (audio pratybos, algoritmas).
  12. Ar svarbus pirmas įspūdis “Dideliuose” pardavimuose.
  13. SPAN-SI modelis – raktas į sėkmę “Dideliuose” pardavimuose.
  14. Ar iš tiesų poreikių išsiaiškinimas – geriausias būdas pardavinėti?
  15. Kaip klientai priima sprendimus didelės konkurencijos rinkoje?
  16. Darbas su prieštaravimais: ar iš tiesų kliento prieštaravimai padeda pardavinėti?
  17. Kaip išlaikyti iniciatyvą viso pokalbio eigoje?
  18. Kodėl klientų “spaudimas” “Dideliuose” pardavimuose duoda neigiamą efektą, kokios alternatyvos?
  19. Kaip vystyti santykius su klientais, o ne juos palaikyti?
  20. Greičiausias būdas įvaldyti naujus įgūdžius – neskubėti: individuali tobulinimosi programa.

Tikslas: suteikti reikiamas žinias ir įgūdžius, tam kad efektyviai dalyvautų komandiniame darbe bei turėtų tvirtos komandos kūrimo algoritmus.

Metodai: mini paskaitos, individualus ir grupinis darbas, komandiniai žaidimai, stresogeninės užduotys, diskusijos ir praktinių užduočių rezultatų aptarimai.

Programa:

  1. Kas yra tvirta komanda?
  2. Tvirtos komandos skiriamieji bruožai.
  3. Komandos formavimo etapai.
  4. Komandiniai vaidmenys.
  5. Kas yra efektyvus komandos žaidėjas?
  6. Mano vaidmuo komandoje.
  7. Komandos motyvacija ir produktyvumas.
  8. Atsakomybė: asmeninė ir komandinė.
  9. Efektyvus vadovavimas komandai.
  10. Žaidimai, kuriuos žaidžia efektyvios komandos.
  11. „Alpinizmo“ kultūra komandoje.
  12. Efektyvios komandos kūrimo algoritmas.

Rezultatai: mokymų programos dalyviai turi visas reikiamas žinias ir įgūdžius kaip sukurti tvirtą komandą,sužino savo ir komandos draugų teigiamas ir neigiamas savybes.

Tikslas: suteikti reikiamas žinias ir įgūdžius, tam kad efektyviai dalyvautų komandiniame darbe bei turėtų tvirtos komandos kūrimo algoritmus.

Metodai: mini paskaitos, individualus ir grupinis darbas, komandiniai žaidimai, stresogeninės užduotys, diskusijos ir praktinių užduočių rezultatų aptarimai.

Programa:

  1. Kas yra tvirta komanda?
  2. Tvirtos komandos skiriamieji bruožai.
  3. Komandos formavimo etapai.
  4. Komandiniai vaidmenys.
  5. Kas yra efektyvus komandos žaidėjas?
  6. Mano vaidmuo komandoje.
  7. Komandos motyvacija ir produktyvumas.
  8. Atsakomybė: asmeninė ir komandinė.
  9. Efektyvus vadovavimas komandai.
  10. Žaidimai, kuriuos žaidžia efektyvios komandos.
  11. „Alpinizmo“ kultūra komandoje.
  12. Efektyvios komandos kūrimo algoritmas.

Rezultatas: mokymų programos dalyviai turi visas reikiamas žinias ir įgūdžius kaip sukurti tvirtą komandą,sužino savo ir komandos draugų teigiamas ir neigiamas savybes.

Skirta: pardavimo vadybininkams ir agentams.

Tikslas: padidinti Pardavėjų vidinę motyvaciją, skatinti sugebėjimą lengviau prisiimti didesnę atsakomybę už savo darbo rezultatus, sustiprinti pasitikėjimą savimi.

Mokymo metodai: sėkmingiausių pasaulio kovotojų ir pardavėjų elgesio modeliavimas, nuostatų analizė, kognityvinės technikos.

Programa:

  1. Kas yra pardavimas?
  2. Koks ryšys tarp pardavimų ir kovos menų?
  3. Mitai susiję su pardavimais ir kovos menais.
  4. Rytų kovos menų filosofijos pritaikomumas pardavime.
  5. Sėkmingų kovotojų ir pardavėjų skiriamieji bruožai.
  6. Kaip įveikti gyvenimo kliūtis?
  7. Kaip pasiekti išskirtinių rezultatų darbe ir gyvenime?
  8. Kaip reaguoti į gyvenimo „smūgius“ su šypsena?
  9. Kaip įsimylėti savo veiklą?
  10. Nuo ko priklauso kovos sėkmė ir kaip tai pritaikyti darbe ir gyvenime?
  11. Asmeninis veiksmų planas.

Rezultatai: Seminarų dalyviai grįžta į darbą su padidėjusia vidine motyvacija, jie lengviau prisiima didesnę atsakomybę už savo darbo rezultatus, sustiprėja pasitikėjimas savimi.

Scroll to Top